Afrodance, fotboll, springning och födelsedag

Igår var jag på afrodance och idag har jag istället boostat hälsan genom ett frisörbesök! Måste säga att Afrodancen blir jobbigare och jobbigare ju fler gånger man går :) ! Och roligt är det! :D Träningsvärk idag iaf! :) MUMS! ... Imorn blir det för min del ingen träning för min lillasyster fyller år så det är tårta, kakor, kaffe, kanske lite glass och godis som gäller istället så får jag ta nya tag på torsdag! Moa hade varit ute och sprungit igår och Elin spelade match men det vet jag inte om varken hon eller jag vill kommentera hur den gick ;) höhö,

De mindreintelligenta som tömde min och Elins cyklar på luft och hängde upp dem i ett träd under denna helg ligger risigt till, kan detta påhopp bero på det tidigare cykelinlägget tro? Några antimiljöaktivister som angriper oss... Akta er så ni inte får kvackpack på er....


P. o . p ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0