Beff

Nu känner jag mig exakt tvärtemot min målbild som lades ut ibörjan utav bloggandet. Tror ärligt talat att det inte finns en enda muskel i mina armar(fast då är ju underarmarnas storlek= överarmarnas).

Har varit på BodyPump. Ett riktigt jobbigt pass för de utan muskler. Det känns inte riktigt okej när de chicka damerna bredvid lassar på minst 5 kg på varje sida på skivstången, medan lillalilla Evelina håller på att ramla när hon har 1,25 kg på varje sida. Inte riktigt okej faktiskt. Fast jag får nog jobba på nu, får att nå fram till detta mål.




Fast just nu är målet att ta sig upp för trappan till sängen. Wish me good luck.

Peace out peepz

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du kan ju trösta dig med att du inte var HELT ensam, jag var ju också där och tyckte att det var SKITJOBBIGT och hade samma tyngd :P

2011-03-31 @ 21:39:16
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Moa wiklund

hahahahhaha

2011-03-31 @ 22:36:36
URL: http://moaelinevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0