Bodyattack

Idag har iaf en utav oss varit på Bodyattack på Hälsokällan i Sunne. Bodyattack är ett pass från Lesmills (som ni får googla om ni vill veta mer om ;) )
Passet kan jag presentera så här: (max poäng 5, min 0)

Kondition: 3
Styrka: 3
Koordintation: 5
Lugn: 0
Svett: 5
Rolighet(!): 4

Det är ett riktigt kul pass som ger träningsvärk i alla stora muskelgrupper(inklusive skrattmusklerna för det är så kul!). Det tränar även hjärnan något kopiöst. Jag har varit på passet några gånger nu och har fortfarande lite svårt med vissa rörelser men jag lär mig mer och mer och mer ;)!


(Okej då, jag var snäll. Mer info om Lesmills och Bodyattack finns länkat i bilden)


Peace out people. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0