Detox?

Som Moa så snällt nämnde i något tidigare inlägg så förstår ni att jag har haft magsjuka. Fast jag vet inte om jag skulle vilja se det som magsjuka utan mer som en Detoxdiet.

Detoxdieter ska verka utrensande vilket jag kan lova att magsjuka gör, mycket utrensande. Sen under dieten ska man inte äta så mycket, och det har jag inte gjort(om inte två smörgåsrån om dagen räknas som mycket?).

Men nu är snart denna diet slut och idag har jag tillochmed smällt i mig en filtallrik och igår åt jag lite plättar! DET NI! Så imorn ska jag tillbaks till skolan och kanske ta en prommenad för att komma igång:)

Tyvärr har min muskelmassa krympt en del också utav denna diet, kramp i händerna när jag skriver, kramp i vaderna när jag står upp osv. Men det var ju lugnt eftersom jag har en hel del muskler att ta av... ;) Nu har jag iaf något att jobba på!

EVELINA


Längtar efter apelsiner just nu! :)

Peace out people.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0