MAT? NEJ

Tjatja

Det här finns även på facebook men det var värt att lägga ut en gång till, haha

KORV MED BRÖD
Tid: 15 min.
Två portioner
Ingredienser: 2 korvar, 2 korvbröd

Detta går att läsa på recepten.se, länken finns för övrigt nedanför bilden.
Fast man kan undra vilken matlagningskompetens man besitter om man måste handledas inom korvkokning.

Det jag tänkte säga med korvinlägget var att det INTE är okej mat. Det sägs inte för att en tredjedel av bloggarna lever på vegetarisk mat utan för att det knappast kan finnas mycket kött i en korv ändå. Fast det beror kanske på vilken slags korv man äter. Korvgrytan i skolan går att diskutera ;)
Men den vegetariska potatisgrytan, som av någon anledning serveras med ris (?) smakade såpa så den var nog inte mycket bättre ;) Jag kan tänka mig att proteininnehållet i den vegetariska och den o-vegetariska skolmaten var likvärdigt.

Ha en bra kväll nu och sporta som attan imorgon ;)  



http://www.recepten.se/recept/korv_med_broed.html

Peace out people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0