Mera simmning!

Idag har jag varit på ännu en av kursdagarna som vi har/ska ha o ja lovar, det blir bara roligare och roligare för varje gång :D Vi har en hel klass med ca 20 småbarn (5-8 år) som vi får lära oss att lära ut på och på de 20 har vi 2-3 varsina barn. Jag har 3 st som heter Elvira,Adam och Aline och idag så var både Aline och Adam sjuka så jag hade bara hand om Elvira som nog tyckte att det var rätt så okej att ha mig för sig själv :P

Efter att vi har haft hand om dem i från 8.38-930 så var det dax för oss att simma och dyka, väldigt jobbigt måste jag säga. Vi simmade 200 meter vanligt sen fick vi pröva på crawl,ryggcrawl och fjärilsim :) Allt som allt var vi i bassängen o simmade o höll på från 9.30-12.00, behöver jag säga att jag kommer att ha träningsvärk imorgon ;) ?

Peace out People!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0