SNIGELSPRINGNING

Idag var jag och sprang. Jag känner mig helt fantastiskt duktig! Men det gick inte så väldigt bra. Jag sprang aslångsamt och dessutom så verkade inte mitt matsmältningssystem vara i full form så det gick ännu långsammare. Ibland så går det bara inte bra. Jag sniglade mig fram på Sunnes gator och hoppades på att ingen skulle se mig.

Nu menar jag inte att man inte ska låta bli att springa, för oavsett hur det går brukar man känna sig super efteråt! Så det bästa sättet att må bra på är ju att springa ;)

Jag skulle ha lagt med lite fina bilder från gårdagens styrkepass på Friskus&Svettis om jag fått in bilderna på datorn. Men kameran var visst inte heller på humör idag! Så ni får hålla till godo med gårdagens finfina frukostbilder! Och förstås den nedanstående bilden som på ett utmärkt sätt beskriver vad som händer om man tycker för mycket om sötsaker.

Peace out people.
Ostfrallan.com







Kommentarer
Postat av: Evelina

inte bara elin som kunde äta honung sådär ;)

2011-03-05 @ 21:41:37
URL: http://moaelinevelina.blogg.se/
Postat av: Lovisa M

2011-03-06 @ 12:33:23
Postat av: Lovisa, igen

japp, skulle skicka en kommentar men hann inte skriva någonting innan jag tryckte på enter ;) jävla mobiljävel.. Iaf, serien = true story. Haha!

2011-03-06 @ 12:35:34
Postat av: Moa wiklund

haha, såklart. Ensam och övergiven ;)

2011-03-06 @ 17:54:21
URL: http://moaelinevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0