SUPERSPRINGNING!

Idag så har jag sprungit! Det gick helt fantastiskt bra! Det kan dock bero på att jag åt lite väl mycket mat och tränade mindre mycket under söndagen. MEN energi fanns det idag i alla fall.

Jag sprang runt hela Sunne och var helt övertygad om att jag sprungit MINST TVÅ MIL när jag kom hem. Jag var stört duktig. Men med tanke på att jag varit ute i 55 minuter och inte i två och en halv timme som jag trott så antar jag att det kanske inte var två mil....

DAGENS UPPLYSNING är att det är dags att börja gå UT och träna nu! Man ser asfalten nu efter lång väntan på att den evigt förorenade snön som legat över gatorna äntligen ska börja smälta. Det är ett gott tecken och kan bara betyda en sak, våren börjar komma mer och mer :D

Men passa er för vattenpölar bara, det gjorde inte jag som ni kan se på bilden nedan...

SAKER SOM JAG LÄNGTAR TILL ÄR DESSUTOM:

  • sommar, som alla andra som har ett utvecklat emotionellt sinne

  • bubbelbad!

Jag tror jag drar till min syster i Karlstad snart och bokar in en helkväll i hennes badkar med Dolly Parton ;) Bilden är för övrigt tagen där. Underbart skulle jag vilja säga att det är med varmt vatten.

Håll utkik också för snart så kommer härliga recept på nyttig mat och hemmagjord müsli!


MOA

Springningen i vårpölen gick till såhär


sommar


badning
Peace out people

Kommentarer
Postat av: Evelina :)

Aah, vill också!!!!!!

2011-03-22 @ 08:28:39
URL: http://moaelinevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0